
NISSAN FAIRLADY Z 432
Choć jego sylwetka może wydawać nam się znajoma, Nissan Fairlady Z 432 to wyjątkowo rzadki okaz. Wyprodukowany jedynie w 420 egzemplarzach wyłącznie na rynek japoński, swój nawiększy skarb skrywa pod maską – to legendarny silnik S20, dokładnie taki sam jak w modelu Skyline GTR, z głowicą posiadającą po 4 zawory na cylinder, kręcący się do niebotycznych 7500 obr./min
Cena: $170,800 USD
Czytaj więcej
TOYOTA CELICA GT-FOUR ST205 1998
Dzisiejsze samochody rajdowe klasy WRC jedynie zewnętrznie przypominają to, co można kupić w salonach. Jakbyśmy się nie starali, nie kupimy Forda Fiesty z napędem na 4 koła, o mocy 300 KM ze skrzynią sekwencyjną. Lata 90-te były dla zwykłych śmiertelników znacznie hojniejsze. Przepisy homologacyjne wymagały sprzedaży samochodów, które uczestniczyły w rajdach. Tak narodziła się Toyota Celica GT-Four ST205, najbardziej sportowa Celica wszech czasów. Wizualnie wyróżniała się bardziej agresywnym zderzakiem, dużym spojlerem na tylnej klapie i przetłoczeniami z wlotem powietrza na masce.
Cena: 35,999 PLN
Czytaj więcej
HONDA CIVIC TYPE-R 2007
Honda Civic Type-R większości ludzi kojarzyć się będzie raczej z gatunkiem samochodów „łutututu”, zlotami tuningowców, a nawet z imprezami sportowymi typu „time attack”. Rzadko kto posłuży się takim autem do codziennego podróżowania do pracy, na wyjazdy, dla rodziny? Ale tak, zdarzają się i tacy. To zakochani w marce ludzie, którzy sobie lub na przykład swojej żonie kupują Type-R’a jako samochód zrywny, kompaktowy ale praktyczny.
Cena: 43,900 PLN
Czytaj więcej
SUBARU IMPREZA WRX TYPE RA
Subaru Impreza WRX Type RA to japońska wersja słynnej rajdówki. Samochód wyróżnia wyższa moc niż w europejskiej wersji – 280 KM w lekkiej karoserii robi z niego prawdziwy pocisk na kołach. Znajdziemy w niej słynny gadżet w postaci otwieranego daszku w dachu, poprawiającego wentylację. Dzięki zamontowaniu głębokich kubełków i zamszowej kierownicy można doskonale wyczuć ten samochód przy szybkiej jeździe.
Cena: 38,900 PLN
Czytaj więcej